همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

چهار توصیه برای توقف استرس

سلامانه :استرس زمین گیرتان کرده است. با مطالعه و اجرای چهار توصیه زیر آرامش تان را به دست می آورید.

1- نوشتن ترس ها
به گزارش پایگاه خبری سلامانه، فهرست بلند بالایی از ترس های تان بنویسید. با این کار چرخه وسواس اضطراب را متوقف می کنید.

2- فعالیت هایت را افزایش بده
افزایش دادن فعالیت های جسمی و ورزش کردن استرس را کاهش می دهد.

3- بهترین دوست خودت باش
هنگام آغاز حملات استرسی به خود بگویید:" من آرام هستم و تصمیمات درستی می گیرم و با آرامش به راهم ادامه می دهم. " هرگز خود را سرزنش و تنبیه نکنید.

4- گوش دادن به موسیقی
یکی از بهترین راه های کاهش استرس گوش دادن به موسیقی است. در حین انجام دادن کارهای روزمره به موسیقی مورد علاقه تان گوش کنید.

سی ان ان : ایران در حال ساخت ماکت بزرگ ترین ناو هواپیمابر جهان (+عکس)

شبکه خبری سی ان ان با انتشار یک تصویر ماهواره ای مدعی شد ، ایران  در حال ساخت ماکت مشابه یک ناو هواپیمابر هسته ای آمریکا در جنوب این کشور است.

به گزارش عصر ایران بر اساس گزارش سی ان ان تصاویر ماهواره های تجاری نشان می دهد ، ایران در حال ساخت ماکت رزمناو بزرگ آمریکایی " یو اس اس نیمیتز" در جنوب بندر عباس است.

برخی مقامات نظامی آمریکا گفته اند که ممکن است هدف از ساخت این ماکت ، استفاده از آن در جهت مقاصد تبلیغاتی در مانورهای نظامی ایران باشد.

این رزمناو ماکتی دقیقا مشابه ناو هواپیمابر یو اس اس نیمیتز است که بزرگ ترین ناو هواپیمابر دنیا است.

روی این ماکت ناو هواپیما بر به تعداد هواپیماهای موجود روی ناو نیمیتز ، تصویر هواپیما نقاشی شده است.

انتقاد یک مرجع از رواج دهه‌های پیاپی عزاداری

hamid forootan-5-16.JPG آیت الله شبیری زنجانی نسبت به ترویج دهه‌های پیاپی عزاداری هشدار داد و گفت: افراط در عزاداری‌ها به تفریط می‌انجامد. جامعه عرفا نمی‌تواند نسبت به این همه عزاداری پیاپی مراقبت داشته باشد و سرانجام به انکار مجموع عزاداری روی می‌آورد.

به گزارش ایسنا، جماران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله شبیری زنجانی نوشت: این مرجع شیعیان در جمع تعدادی از روحانیون و طلبه‌های حوزه علمیه قم که در دفتر ایشان حضور داشتند، ترویج دهه‌های پیاپی عزاداری را زمینه ساز رویگردانی جامعه از عزای اهل بیت علیهم السلام دانست و گفت: همین طور پشت سر هم دهه درست کردن، توسط جامعه قابل پذیرش نیست و به مرور زمان زمینه انکار مجموعه عزاداری‌ها به وجود می‌آید. افراط در عزاداری‌ها به تفریط می‌انجامد.

آیت الله شبیری با غیر شرعی خواندن هتک حرمت عزاداری ها، خاطر نشان کرد: حدیث خاصی راجع به مدت زمان عزاداری‌ها نیست. اگر برپایی مجلسهای شادی در زمانی باشد که در عرف آن را هتک حرمت عزای اهل بیت – علیهم السلام- می‌دانند خلاف شرع است. البته این که چه کاری هتک حرمت است را خود افراد باید تشخیص بدهند.

این مرجع تقلید افزود: قول ما درباره اینکه آیا شادی در ایامی غیر از روز شهادت هتک حرمت هست یا نه، حجت نیست و جامعه مشخص می‌کند تا چه زمانی باید عزا نگه داشته شود. اما متاسفانه عده‌ای امروزه با افراط در عزاداری‌ها زمینه هتک حرمت را فراهم می‌کنند و این افراد در این زمینه مسوولند. آیا واقعا کسی که مدعی محب اهل بیت – علیهم السلام- بودن است موظف به این کارهاست؟!

ادامه مطلب ...

دختر مرموز چینی، ثروتمندترین جوان سال 2014 +عکس

دختر مرموز چینی، ثروتمندترین جوان سال 2014 +عکس 
  هر ساله مجله فوربس فهرست جوان‌ترین ثروتمندان را تهیه می‌کند که شامل کارآفرینان و صاحبان سرمایه‌ای است که سنی کمتر از چهل سال دارند. سال 2014 نیز فوربس طبق رسم سالانه خود این اسامی را منتشر کرده است که در آن از خاندان‌های سلطنتی تا برنامه‌نویسان رایانه‌ای حضور دارند. در فهرست امسال نیز همچنان بنیان‌گذاران فیس‌بوک در رده‌های نخست قرار گرفته‌اند، اما رتبه نخست به دختری چینی رسیده است که چهره‌ای مرموز توصیف شده است. ما در اینجا تنها نام هشت نفر اول فهرست را ذکر کرده‌ایم اما در رده‌های بعدی نیز افراد مشهور جوان کم نیستند، شاید مشهورترین آنان برای ما دو فرزند نخست‌وزیر مقتول لبنان باشند که در رده‌های دهم (فهد حریری) و پانزدهم (ایمن حریری) قرار دارند. این دو در زمینه املاک و مستغلات در فرانسه و عربستان سعودی فعالند.
ادامه مطلب ...

فامیل های تایلندی یوسف تیموری! عکس

سایت پاتوق عکسی جالب از یوسف تیموری؛ بازیگر سینما و تلویزیون ایران در کنار پدر و مادر زن تایلندی به همراه پسرش منتشر کرده است.

زیباترین زنان سیاستمدار جهان به انتخاب یک مجله امریکایی +عکس

1-مارا روساریا کارفاگنا (Mara Rosaria Carfagna)

سیاستمدار ایتالیایی است و در حال حاضر برای وزیر شدن فرصت های مناسبی دارد.

ادامه مطلب ...