همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

ساخت اولین هتل تخم‌مرغی جهان در چین (+عکس)

ساخت اولین هتل تخم‌مرغی جهان در چین (+عکس)

به گزارش ایسنا، این هتل که با سرمایه‌گذاری یک شرکت اروپایی در حومه شهر پکن، پایتخت چین در حال احداث است، در ماه می سال 2014 گشایش می‌یابد.


به گزارش شین‌هوا، نخستین هتل تخم‌مرغی جهان که پس از بهره‌برداری یکی از لوکس‌ترین هتل‌های جهان خواهد بود، در وسط یک دریاچه مصنوعی در 45 کیلومتری شمال پکن در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی واقع شده و بیش از 900 اتاق و سوئیت را در خود جای داده است.




احداث این هتل در حال حاضر هزاران شغل ایجاد کرده که پس از بهره‌برداری نیز شغل‌های جدیدی ایجاد خواهد کرد. همچنین در ساخت آن از فناوری‌های توین در ساخت هتل‌های سازگار با محیط‌زیست یا همان هتل‌های سبز استفاده شده و کمترین آلودگی محیطی رادارد.


چینی‌ها که قصد دارند کشورشان را در سال‌های آتی به یکی از پنج مقصد برتر گردشگری جهان تبدیل کنند، همواره بدنبال ساخت هتل‌های متفاوت هستند که در آخرین آنها یک هتل لوکس زیرزمینی در یک معدن متروکه‌ سنگ در حال احداث بوده که از سال 2015 به بهره‌برداری می‌رسد.


این هتل پنج ستاره که بیشتر آن در زیرزمین قرار دارد، از امکانات رفاهی متنوعی از جمله یک دریاچه اختصاصی برای قایقرانی بهره می‌برد و در ساخت آن از فناوری‌های مدرن استفاده می‌شود. این هتل همچنین به عنوان یک هتل سبز هیچگونه آلودگی زیست‌محیطی نخواهد داشت و تامین انرژی آن نیز با استفاده از صفحات خورشیدی و چمن بعنوان عایق در سقف انجام خواهد شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
mamali چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 19:36 http://goldengame.ir

با سلام و تشکر
به سایت های ما هم سر بزنید و با ما تبادل لینک کنید
افزایش رتبه و بازدید سایت و وبلاگ
تبادل لینک اتوماتیک و رایگان و سریع
گلدن گیم / بروزترین سایت بازی های رایانه ای
http://www.goldengame.ir/
هوتوتو / برترین سایت تفریحی
http://www.hototo.ir/
صفحه تبادل لینک اتوماتیک
http://links.goldengame.ir/
اسپرت عکس
http://www.sportax.ir/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد