همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

هفت نکته سحر آمیز برای بدست آوردن دل همسر!



شریک زندگی شما هرگز از عبارت « دوستت دارم» خسته نمی شود... هرگز این جمله به نظر هم-سر شما تکراری و ملال آور نمی شود... جادویی ترین است این کلمات: دوستت دارم!

زنان دوست دارند اطمینان یابند که عشق شوهرشان همچنان زنده و جاری است. برای این که به او نشان بدهید همچنان دوستش دارید، راه های زیادی وجود دارد، بعضی از این روش ها بدین قرار است:


1- زنگ بزن، بگو، مثلا دقیقه 10 از ساعت 8 صبح امروز، موقع خوردن صبحانه به یادت بودم... فایده اش: در هر لحظه و هر کار به یاد توام و مشتاقم این را به خودت هم بگویم.

2-  در اوقاتی که معمولا به نظر می رسد گرفتارید و فکرتان به شدت مشغول است، زنگ بزن و سرخوشانه شعری بخوان ... تا بداند صورتش در خیالت نفش بسته!

3- بله، درسته ... آره، همین طوره... مدتی بعد، حرف جالب او را یاد آوری کن و درستی اش را نشان بده.

4- احوال دوستان و بستگانش را با دقت و جزییات بپرس.

5- نظرش را درباره مسایل مختلف بپرس؛ هم درباره کارهای خودت و هم برای درک و فهم امور جاری در جامعه یا جهان. مثلا بگو نظرت راجع به عاقبت ازدواج زهرا و سیاوش چیست... یا نتیجه مذاکرات ژنو چه می شود...

6- در سه چیز همیشه به او انرژی مثبت بده و از کارش تعریف کن: اول، آشپزی؛ دوم، سلیقه اش در انتخاب لباس و کفش و ...؛ سوم، تداوم جذابیت و آراستگی.

7- گاه-گاهی برای او هدیه بخر؛ حتی اگر تکرای یا ارزان قیمت باشد.

زندگی را باید مثل رود، زنده و جاری ببینی تا واقعا زنده و جاری باشد و همه اهل خانواده از زیستن در کنار یکدیگر در زیر یک سقف خرسند و راضی باشند...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد