همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

شکار لحظات خنده‌دار و عجیب جهان ورزش در سال ۲۰۱۳

من‌هم یک روزی اسب می‌شوم!به صراحت می‌توان گفت که رقابت‌های ورزشی در سال ۲۰۱۳ کم‌وکسری نداشتند. برای نمونه رقابت‌های قهرمانی اروپا در پرش از مانع خرگوش‌ها که در جمهوری چک برگزار شد.

 

پرش با اسکی در وسط تابستانپرش با اسکی بر روی چمن مصنوعی در وسط تابستان. به این می‌گویند آدم بدبیار خوش‌شانس. درد سقوط روی چمن مصنوعی نرم از یخ سخت کمتر است!

 

قهرمانی با سطل زبالهاین دوستان ورزشکار، انواع وسائل نقیله موتوری و غیر موتوری رو ول کردند و چسبیدند به سطل زباله و می‌خواهند قهرمان هم بشوند. راستی روی مدال‌های نفرات اول چه می‌نویسند؟

 

بوق نزن!برای اینکه تایگر وود، گلف‌باز مشهور جهان بتواند بر روی پل بسفر استانبول چند توپ گلف را از اروپا به سوی آسیا شلیک کند، این پل برای چند ساعتی مسدود شد. این اقدام باعث شد تا این شاهراه حیاتی چند ساعتی بر روی اتومبیل سواران بسته شود.

 

آقا هل نده!اشتباه نکنید، دوی ۱۰۰ متر نیست. در رقابت‌های موتورسواری ۲۴ ساعته در فرانسه، بعد از اینکه سازمان‌دهندگان نتوانستند ترکیب خط استارت را مشخص کنند، تصمیم بر این شد که رانندگان این‌جوری استارت بزنند.

 

خودش هم نمی‌داند که می‌خواهد چه‌کار کند!ماجرا از این قرار است که این آقا بازیکن تیم ملی ارمنستان است که در چارچوب رقابت‌های گروهی راه‌یابی به جام جهانی فوتبال برزیل موفق شده یک گل به تیم جمهوری چک بزند. ایشان بعد از به ثمر رساندن گل "دست و پایش را گم کرده" و خودش هم نمی‌داند که چکار می‌خواهد بکند!

 

جوانی، کجایی که یادت به‌خیر!
زمانی کاشته‌های دیوید بکهام، ستاره تیم ملی انگلیس لرزه بر اندام هر تیمی می‌انداخت. حالا قرار بود ایشان در دوران بازنشستگی یادی از قدیما بکنند و به بازیکنان یک تیم چینی نشان دهند که کاشته یعنی چه! حیف از این لباس شیک.


منبع: خبر ورزشی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد