همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

اسباب‌کشی شبکه‌های ماهواره‌ای از لس‌آنجلس به لندن

در حالی که پیش از این شبکه هایی نظیر بی بی سی فارسی، من و تو و رها در لندن علیه ایران راه اندازی شده بود، اکنون خبر می رسد گروهی از اخراجی های صدای آمریکا جذب لندن شده اند تا شبکه ای موسوم به ایران فردا را راه اندازی کنند.
براساس گزارش رسانه های ضد انقلاب، از جمله افرادی نظیر جمشید چالنگی، لونا شاد، شهیار قنبری و علیرضا نوری زاده به خدمت این شبکه درآمده اند.
برخی از همکاران قدیمی صدای آمریکا طی یک سال گذشته اخراج شده اند. کم کاری، تسویه حساب داخلی، تعرضات اخلاقی و برخی کلاهبرداری های مالی از جمله دلایل این برکناری ها عنوان شده بود.
در همین حال پایگاه اینترنتی خودنویس درباره شبکه ایران فردا نوشت: این شبکه بازوی رسانه گروهی از اپوزیسیون است که نشست های استکهلم، بروکسل و پراگ را سال گذشته برگزار کرد.
با این وصف به نظر می رسد انتخاب شهرهای کم حاشیه ای نظیر استکهلم سوئد، بروکسل بلژیک و پراگ چک برای نشست های طیفی از ضد انقلاب سلطنت طلبان و طیفی از شبه اصلاح طلبان فراری، صرفا برای ردگم کنی و کتمان نقش لندن- و سرویس جاسوسی ام آی سیکس انگلیس- بوده که اکنون با راه اندازی شبکه تلویزیونی آشکارتر می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد