همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

پیامک های روز آخر دنیا

 

- بلند شو مجید ساعت 12 ظهره ، پاشو دیگه
- مامان ول کن بزار بخوابم . انگار در جریان اخبار نیستی ! امروز آخرین روز دنیاست . تو رادیو گفت آرامش خود را حفظ کنید و سعی کنید بخوابید. تازه گفته شده خورشید تاریک میشه .
- بلند شو این چرندیات رو واسه من نگو ، خورشید وسط آسمونه ، پاشو ..........

 

چه خنده دار است که پیشگویی های دیگران را در مورد آخرین روز دنیا باور می کنید ، می ترسید و به فکر نجات خویش هستید ، اما سخن خدا را در مورد روز رستاخیز و روز قیامت باور نمی کنید و به فکر نجات از عذاب روز رستاخیز نیستید.

 

گفته شده امروز آخرین روز دنیاست
برخی نگران هستند و استرس دارند
که نکند مرگ به سراغشان بیاید
و برخی خوشحالند
که مرگ انها فرا می رسد و آنها را از این زندگی سخت نجات می دهد
اما برای من
امروز هم مثل همه روزهای گذشته ام سپری می شود و تمام

 

ای بابا چرا حالا باید تو پیشگویی های آخرین روز دنیا جمعه باشه
جمعه که خودمون تعطیل بودیم ، کاش یه روز تو هفته بود .........

 

- پاشو مرد .... پاشو برو بیرون یه کم خرید کن ، هیچی تو خونه نداریم
- اینقدر به من گیر نده زن ..... بزار ببینم این پیشگویی ها درست از آب در میاد یا نه ، اگه برم کلی خرید کنم و امروز آخرین روز دنیا باشه چی؟؟؟ حیف پول نیست ؟ .......

 

- پسر گلم دیشب که کلا خونه پدر بزرگ بودیم و هیچ کدوم از تکالیفتو انجام ندادی ، بلند شو برو پای درست .
- مامانی گیر نده تو رو خدا ، اگه امروز اخرین روز دنیا باشه که دیگه لازم نیست فردا برم مدرسه
ول کن مامانی ......

 


 

- خداکنه امروز آخرین روز دنیا باشه
- چی میگی خواهر ؟؟ نمی ترسی از مرگ
- بخاطر مرگش نمیگم . بخاطر این میگم که توی احادیث اومده حتی اگر از عمر زمین فقط یک روز باقی مانده باشد آن روز آنقدر طولانی میشود تا در آن حضرت قائم (عج) ظهور خواهد کرد. من دوس دارم ظهور آقا رو درک کنم .

 

این اس ام اس رو بزار روز شنبه بخون :

دیدی هیچی نشد من می دونستم که اینا همش دروغه ولی خیلی حیف شد چون بازم مجبورم کسی مثل تو رو تحمل کنم :)

 

این پیشگویی مون هم نشد، باید از همین الان یه پیشگویی بکنیم واسه یه تاریخ دیگه که آخرین روز دنیا باشه ..... بزار ببینم 22 دسامبر 2022 چطوره ؟؟ خوبه؟؟

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد