همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

تعداد شبکه‌های ماهواره‌ای جهان اعلام شد

13-329.jpg

یک مرکز مشاوره و تحلیل در امور ارتباطات ماهواره‌ای در اتحادیه اروپا، اعلام کرد که در سال 2011 بیش از 32 هزار و 140 شبکه ماهواره‌ای و نیز 138 شبکه پولی از طریق اپراتورهای ماهواره‌ای فعال در سراسر جهان پخش برنامه داشتند.

 پایگاه اینترنتی عصر ایران، مرکز مطالعات " EUROCONSULT " که یک مرکز مشاوره و تحلیل در امور ارتباطات ماهواره ای در اتحادیه اروپا است، در تازه‌ترین گزارش خود درباره فعالیت 38 اپراتور ارایه دهنده خدمات ماهواره ای در جهان از رشد فعالیت‌های این اپراتورها و افزایش فعالیت شبکه‌های ماهواره‌ای در مناطق مختلف جهان به ویژه آسیا خبر داد.

بر اساس این گزارش 80 درصد از اپراتورهای ارایه دهنده خدمات پخش ماهواره‌ای در سال 2011 شاهد رشد درآمد بوده‌اند که از این میزان 13 اپراتور از میان 38 اپراتور فعال، رشد درآمد 10 درصدی یا بیشتر داشته‌اند.

این گزارش با اشاره به اینکه در دو سال آینده تعداد اپراتورهای فعال در بخش ماهواره‌ای به 47 خواهد رسید، افزوده است: 19 اپراتور ارایه دهنده خدمات پخش ماهواره‌ای رشد درآمدشان در سال 2011 بیش از 100 میلیون دلار بوده است.

این گزارش می‌افزاید، بازار آسیا رشد بیشتری نسبت به دیگر بازارها داشته و هم اینک در این منطقه 18 اپراتور پخش ماهواره ای فعال هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد