همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

زهر چشم مدیران شبکه من وتو از شبکه او آی پی ان؛ با من وتو هر که

مهران عبد شاه مدیر شبکه او آی پی ان که چندی پیش شبکه من و تو را به بادکنکی تشبیه کرد که بادش خالی شده و در سراشیبی تعطیلی است، با انتقاد شدید از سوی عوامل شبکه من و تو مواجه شد.
وی در مورد مدیریت شبکه من و تو گفته بود: «عباسی مدیر شبکه من و تو، مدیر سابق تلویزیون آزادی بوده است. چگونه است که مدیر یک شبکه ناموفق سیاسی آمده و مدیر یک شبکه فرهنگی شده است؟!»
انتقادات تند عبد شاه به مذاق مدیران و دست اندر کاران شبکه من و تو خوش نیامد تا اینکه واکنش ابتدایی عوامل و دست اندر کاران من وتو را به همراه داشت. بعد از آن شبکه من و تو طی مصاحبه ای ساختگی، کلیپی را علیه مهران عبد شاه ساخته و در یوتیوب منتشر می کند که دراین مصاحبه شخصیت مهران عبد شاه به تمسخر کشیده می شود.

اما جریان به همین جا ختم نشد. فشارها و رایزنی ها علیه شبکه او آی پی ان توسط مدیریت شبکه من و تو شدت گرفت تا اینکه شبکه او آی پی ان به علت نقص فنی تعطیل شد!
این در حالی است که طبق روال شبکه های ماهواره ای، هر شبکه ای که قرار است به دلیل نقص فنی برای مدتی تعطیل شود از چند روز قبل توسط عوامل آن شبکه اعلام می گردد.
گفتنی است مهران عبد شاه سوال هایی را از شبکه من و تو و عواملش پرسیده بود که پاسخ آنها در هاله ای از ابهام باقی ماند که البته بعید نیست این اقدام، راه فراری برای عدم پاسخ به انتقادات تند مهران عبد شاه علیه ماهیت من و تو باشد.
این جدال برای اولین و آخرین بار نبوده است. چندی قبل نیز شهیار قنبری در مصاحبه ای با شبکه او آی پی ان از مدیریت شبکه من و تو انتقاد کرده و سیاست ها و اهداف این شبکه را زیر سوال برد که این نیز موجب ناراحتی و عصبانیت سیاست گذاران شبکه من و تو گردید.
در پایان خاطر نشان می سازد؛ شبکه من و تو که به گفته برخی، شعبه فرهنگی بی بی سی فارسی است از حساسیت بالایی نزد مسئولان و دولتمردان انگلیسی برخوردار است و به همین دلیل کوچکترین انتقادی در مورد این شبکه موجب انزوای منتقدین می گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد