همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

مازراتی «کواتروپورته» مهمان احتمالی‌ ایران

 پس از جولان دادن خودروهای لوکسی نظیر پورشه و دیگر خودروهای تجملی در خیابان‌های تهران خبر ورود خودروهای ایتالیایی مازراتی بسیاری از ماشین‌بازان را سر شوق آورد.

مازراتی که یکی از معروف‌ترین برندهای خودرو در جهان به حساب می‌آید کار خود را از سال 1914 در ایتالیا شروع کرد و در مدت زمان کمی توانست در رقابت با دیگر شرکت‌های خودروسازی پیروز شود. مازراتی که تمام خودروهای ساخته‌شده آن لوکس‌ هستند قطعا می‌توانند رنگ و ‌بوی دیگری به بازار خودرو ایران بدهند.

انتظار می‌رود که قیمت خودرو مازراتی در ایران سر به 400 میلیون تومان بگذارد. زیرا این خودرو تجملی در خارج از کشور هم جزو خودروهای گران‌قیمت به حساب می‌آید و فقط کافی‌است که تعرفه بالایی که برای خودروهای وارداتی در ایران منظور می‌شود هم به قیمت آن اضافه شود تا قیمت آن دو برابر شود.

یکی از خودروهایی که احتمال ورود آن به ایران به صورت رسمی بسیار بالاست مازراتی کواتروپورته است.

این خودرو چهاردر فوق‌لوکس از یک موتور 6 سیلندر بهره می‌برد که می‌تواند در مدت زمان حدود 4 ثانیه از سرعت 0 به 100 کیلومتر در ساعت برسد.

این خودرو که در سال 2009 تغییرات جزئی در آن اعمال شد به سرعت توانست در دل خودروبازان جا باز کند و پرفروش شود. کواتروپورته از نظر تزئینات داخلی هم یک خودرو لوکس به شمار می‌رود. تو دوزی چرمی و داشبورد چوبی آن در کنار امکانات و آپشن‌های لوکس‌ و امروزی نظیر نمایشگر لمسی کنترل خودرو، هارمونی جالبی را میان عناصر تکنولوژیک و کلاسیک برقرار کرده‌است.

نظرات 1 + ارسال نظر
abtin akhish دوشنبه 19 دی 1390 ساعت 13:07

verey gooooooooooooooooooooooooood

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد