همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

درباره تجاوز صادق صبا به یک مجری زن شبکه بی بی سی فارسی

 

برخی اخبار درباره تجاوز صادق صبا به یک مجری زن شبکه بی بی سی فارسی حکایت دارد.

 برخی منابع طی ۲ روز گذشته از تجاوز مدیر بخش فارسی بی بی سی به یکی از مجریان زن این شبکه به نام پونه قدوسی خبر دادند؛ وسعت این خبر و سکوت سنگین ۲ نفر دخیل در این ماجرا تا آنجا پیش رفت که حتی رسانه های خارج کشور مجبور به انتشار این خبر شدند و خبر دادند که این مجری از شبکه بی بی سی حذف شده است.

در برنامه “نوبت شما” نیز یکی از مخاطبان بی بی سی فارسی پس از لحظاتی در حال بیان ماجرای این تجاوز بر روی آنتن زنده بود که مجری برنامه مذکور بلافاصله سخنان آن مخاطب را قطع و تاکید کرد که مجبوریم “به خاطر رعایت حال آن مجری!” چنین تماس هایی را قطع کنیم.

بر اساس گزارش پایگاههای خارجی طبق آخرین بررسی های اینترنتی در مورد عدم حضور چندین باره خانم پونه قدوسی در برنامه های شبکه بی بی سی طی روزهای گذشته، صحت خبر تجاوز صادق صبا مدیر بخش فارسی بی بی سی به این مجری زن مشهود است و طفره رفتن سیاوش اردلان از پاسخگویی به این سوال گواه این ماجراست. ضمن اینکه این مجری پونه قدوسی نیز در صفحه فیس بوک خود هیچگونه واکنشی به این خبر نشان نداده و کاملا سکوت کرده است. 

به نظر می رسد پس از افشای تجاوز مهدی فلاحتی و جمشید چالنگی دو تن از مجریان شبکه صدای آمریکا به 2 مجری زن این شبکه به نام های "ا.س" و "نگار محمدی"، اکنون بحران تجاوز جنسی به بی بی سی فارسی رسیده باشد.


جمشید چاننگی

یکی دیگر از کارمندان زن صدای آمریکا به اسم نگار محمدی مورد تجاوز جنسی قرار گرفت

یک سایت امریکائی (دالاس نیوز) فاش ساخت که جمشید چالنگی یکی از مجریان صدای امریکا ،روزنامه نگاران زن شاغل در صدای آمریکا از جمله خانم نگار محمدی را مجبور میکند که در ازای ارتقای شغلی با وی رابطه جنسی برقرار کنند.این گزارش می افزاید که والدین نگار محمدی تیز اخیرا به منظور قانع کردن دخترشان مبنی بر خروج از بخش فارسی صدای امریکا ،به ایالات متحده سفر کرده اند. 

الهام ستاکی

شایان ذکر است پیشتر نیز مهدی فلاحتی با شکایت یکی دیگر از کارمندان مونث(الهام ستاکی)به اتهام اذیت و ازار جنسی بازداشت شده بود که مطابق وبسایت دادگستری ویرجینیا پرونده همچنان مفتوح و در نوبت رسیدگی قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد